Η Χριστιάνα Μόσχου  είναι Θεατρολόγος και Ειδική Παιδαγωγός. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, κατεύθυνση Ψυχολογίας και στη συνέχεια Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, όπου εκπόνησε πτυχιακή εργασία: «Συμβουλευτική της Ετερότητας και της Διαφορετικότητας μέσω Τέχνης: Φιλοσοφικές και Ψυχολογικές προεκτάσεις».

Συνέχισε την εξειδίκευσή της στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, και ολοκλήρωσε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης: ένα σχολείο για όλους. Τα αποτελέσματα της διπλωματικής της εργασία: «Παρέμβαση μέσω Εκπαιδευτικού Δράματος: ένταξη ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην ομάδα των συνομηλίκων» εκδόθηκαν από της εκδόσεις Γρηγόρη στον τόμο Διλήμματα και προοπτικές στην Ειδική Εκπαίδευση.

Από το έτος 2015 είναι Υποψήφια Διδάκτωρ Θεάτρου και Εκπαιδευτικής Έρευνας, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και το Universidad Veracruzana, όπου μελετά την Κοινωνική Αλληλεπίδραση Εφήβων μέσω Κοινωνικού Θεάτρου με Στόχο την Ανάπτυξη Δημοκρατικών Δεξιοτήτων.

Κατά το παρελθόν έχει διδάξει στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (τμήμα Θεάτρου), στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Βερακρούζ (τμήμα Ψυχολογίας) και στο Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Άγουας Καλιέντες (τμήμα Παραστατικών Τεχνών: Υποκριτική). Είναι Fellow researcher στον εκπαιδευτικό οργανισμό Global Center for Advanced Studies και Καθηγήτρια Κοινωνικού Θεάτρου στη Δραματική Σχολή Μοντέρνοι Καιροί. Παράλληλα εργάζεται σε σχολεία Ειδικής Αγωγής και σκηνοθετεί παραστάσεις Κοινωνικού Θεάτρου στην Ελλάδα και το Μεξικό.

Εργασίες της έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξένα περιοδικά.

Ενδιαφέροντα: Κοινωνική Αναπαράσταση, Διαφορετικότητα, Ετερότητα, Ειδική Αγωγή, Αναπηρία, Θεατρική Έκφραση, Θέατρο της Κοινότητας, Θέατρο του Καταπιεσμένου, Κοινωνικό Θέατρο.